سیا....
سیا....
عکس و تصویر سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا ...

 

 

سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا

سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا سيا

1-شما آنقدر تنبل هستيد كه اين 26 تا سيا رو نخوندين

2-شما آنقدر خنگ هستيد كه نفهميديد يكي آن سينا ميباشد

3-شما آنقدر ساده هستيد كه رفتيد بالا و پيدا نكرديد

4-من شما را سر كار گذاشتم

5-داريد ميسوزيد

6-بي مزه هم خوتي

7-از اينكه شما را سركار گذاشتم خوشحال باشيد

8-الان نفهميديد كه خوشحال رو اشتباه نوشته بودم

9-بازم رفتيد چك كرديد ولي من بازم سركارتون گذاشتم درست بود

10-هر چي فحش هم ميدي خودتي



نظرات شما عزیزان:

Mr.Ali
ساعت19:08---9 تير 1393

1.الان توی اینترنتی

2.الان توی وبلاگ .:.داستان های کوتاه(عشق)ا.:. هستی

3. یک انسان هستی

4.الان داری پست منو میخونی

5.تو نمیتونی با زبون بیرون بگی ژ

7.الان داری امتحان میکنی

8.الان خنده ات گرفت

9.اصلا ندیدی که عدد 6 رو جا انداخته ام

10.الان چک کردی ببینی واقعا جاانداختم عدد 6رو یا نه

11. الان باز خندیدی

12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چند بار نوشتم

13. الان چک کردی ببینی کدومه

14. پیداش نکردی و داری بهم فحش میدی

15. ولی نمیدونی که منم دارم به تو میخندم چون منظورم

عدد 1 بود که 8 بار تا الان نوشتم .

هر چی هم میگی خودتی...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 تير 1393برچسب:, ] [ 17:24 ] [ م.غزل.م ] [ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه